-
روانشناسی
- - روان شناسی بالینی
- - روان شناسی سلامت
- - روان شناسی شخصیت
- - روان شناسی کودک و نوجوان
- - روانشناسی شناختی
- - روان شناسی علوم اعصاب شناختی
- - روان شناسی شناختی مبتنی بر هوش مصنوعی
- - روان شناسی و رویکرد های درمانی تلفیقی ترکیبی
- - روان شناسی و درمان های فراتشخیصی
- - روان شناسی و درمان های مبتنی بر تکنولوژی های نوین
- - روان شناسی بازی
- - روان شناسی صنعتی سازمانی
- - روانسنجی
- - روان شناسی سالمندی
- - روان شناسی اسلامی و فرهنگی
- - روان شناسی ورزشی
- - روان شناسی حمل و نقل
- - روان شناسی خط مشی حکمرانی
- - روان شناسی محیط زیست
- - روان شناسی مثبت نگر
- - روان شناسی سیاسی
- - روان شناسی ریاضی
- - روان شناسی مصرف و تبلیغات
- - روان شناسی هنر
- - روان شناسی فرهنگی
- - آسیب های روانی
- - آسیب های اجتماعی
- - و سایر زمینه های مرتبط
- - روان شناسی علوم اعصاب شناختی
- - روان شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی
- - جامعه شناسی
- - روانشناسی تربیتی
مشاوره و خانواده
علوم تربیتی و روان شناسی بالینی کودک و نوجوان
بر اساس آئین نامه های ارتقاء و ارزشیابی علمی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات آموزش عالی از این پس تنها کنفرانس هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار هستند و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و مدیریت آن وضعیت علمی دانشگاهها، مراکز پژوهشی و فناوری، حوزههای علمیه، نشریات، دانشمندان و نویسندگان مقالات در نشریات علمی ایران و سایر کشورهای اسلامی را براساس تحلیل استنادی ارزیابی میکند.